Onderweg naar Invercargill

6 november 2016

We zijn in de stad Dunedin aangekomen.Een mooie Engelse Stad met Schotse invloeden.Er is zelfs een winkel met allemaal schotse ruiten.Enorme kerk,kathedraal zoals in Engeland,we waande ons in Engeland

.Vanmorgen zijn we vertrokken na twee nachten in een oud Engels huis hebben overnacht.s'morgens geurde het hele huis naar muffins die ze had gebakken.We hebben vandaag weer een eind gereden om bij de volgende stad te komen.250km gereden.Invercargill zo heet de stad.De route was vooral langs de zee.Onderweg zijn we bij het kaka point geweest en zijn we in een bos geweest zo mooi. Het mooie eraan was dat er onder de bomen heel veel soorten varens,mossen en andere vegetatie groeide,de zon scheen en dat belichte het lentegroen heel mooi.en het bijzondere was ook dat het ongeveer 500mtr bij de zee vandaan was.Dit was een wandeling van een half uur,maar het duurde wel iets langer want Wim zag zoveel moois aan planten die hij wel kent maar hier zag groeien.Een walhalla aan planten.Onderweg zijn er heel veel vergezichten van bergen begroeid met gras waar schapen lopen, struiken die geel bloeien, de combinatie zee en bergen maakt het wel heel bijzonderVandaag 6november zijn we aangekomen in Te Anau.Hier gaat het gebeuren,wordt vervolgd.Dit is een lang verhaal,omdat we slecht e verbindingen hebben.We krijgen wel een code maar soms begin je en dan valt het weg.Nu gaat het goed en we zijn in een hostel.Heel verrassend