Dunedin

3 november 2016

,We zijn aangekomen in Dunedin, een rit met veel mooie uitzichten.Veel groene bergen met gele toppen van bloemen.een beetje regen onderweg toen we in de auto zaten dus we bleven lekker droog.We zijn aangekomen bij een prachtig huis in Engels architectuur.we zitten nu aan het bier en de wijn. En gaan straks Thais eten.We zijn bij een plaats geweest waar pinguïns leven,maar ze waren er niet.we lazen dat ze in de avond aanwezig zijn,dus dat hebben we gemist.Verder op lagen er boulders aan het strand Niemand weet hoe ze daar gekomen zijn, maar is wel mooi om te zien.We liepen het strand op en dachten  is dat het? Maar dichterbij gekomen zijn ze wel imposant.Wat doen ze daar?Vanmorgen gingen we betalen het slaapverblijf en vertelde dat we gisteren de bergpas hadden gereden.Nou dat was het mooiste wat we hebben kunnen doen in dit gebied,het was echt de moeite waard met heel mooie wijdse uitzichten. De volgende keer als we zo'n bergpas gaan rijden houd ik meer mijn ogen open. Zo, nu gaan we naar het restaurant wat ik net vertelde en gaan lekker eten hopen we.Wim vindt Thais zo lekker,want wat de  boer niet lust vindt hij nu lekker.nou tot de volgende keer

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en Astrid:
    3 november 2016
    Leuk zeg we blijven zo goed op de hoogte. Jullie genieten volop zoals we lezen.
    En gelukkig is er bier voor de jongens. Henk mooi petje man, was wel een keer nodig!

Groetjes, Jan en Astrid
  2. Piet:
    14 november 2016
    Ziet er erg mooi uit allemaal. Ik lees geen berichten over de aardschokken dus dat is jullie gelukkig bespaard gebleven.?? Veel plezier nog.