Auckland

15 december 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

hoi allemaal,we zij al een paar dagen in Auckland.Ook het laatste adres, en wat voor een.Helemaal toppie,bij een nichtje van Marian zitten we in een superhuis en worden verwendZe heeft ons de volgende dag naar een Ferry gebracht, voor haar 10 min.maar voor ons een gezoek.Want dit is echt een megastad.Eergisteren toen we van Dargavill naar Auckland reden zijn nog naar een Kaurimuseum geweest.Dat gaat over de historie van de Kauribomen,die er veel stonden maar ook zoveel gekapt zijn dat ze in 1970 een beslissing hebben genomen om zo min mogelijk te kappen.Machines die ze vroeger gebruikte en veel foto's waren er te zien,meubels uit begin vorige eeuw.Het was de moeite waard om het  te zien. De vorige dag waren we naar het Waipoua Forest geweest.Daar staan Kauribomen van duizend jaren oud met een lengte van 52  meter en een omvang van 14mtr.Die dag hebben we in Dargavill geslapen bij een echtpaar die het huisje van opa verhuurde.We zijn nu aan het inpakken om morgen weer naar huis te vliegen.Vandaag zijn we nog naar een Beach geweest, lekker uitgewaaid. Tot ziens en wie weet hoe snel we elkaar weer zien.

1. Bas:
    15 december 2016
    Gezellig ans, we zijn benieuwd naar alle verhalen!
  2. Jan en Astrid:
    15 december 2016
    Het was leuk jullie zo te volgen. We horen de verhalen wel in NL.
    Goede terug reis jullie.
  3. Gerard:
    15 december 2016
    De tijd vliegt, nu jullie ook weer.
    Heel goede reis terug.
    Welkom in Nederland.