Whakapapa

28 november 2016 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we in Whakapapa,in het Tongariro Nationalpark geweest.Dat is een vulkanisch gebied.Maar ook een skigebied.Het ligt onder Taupo.Vandaag was het er erg koud 5graden,en dan nog natte sneeuw dat was een beetje te gortig dus zijn we weer terug gegaan.(Wim had zijn korte broek aan)De reis ernaar toe was prachtig met veel vergezichten.Aan de ene kant van de weg veeteelt en de andere kant ongerept natuur.Heb er geen foto's van gemaakt.De afgelopen dagen hebben we het herfstachtig gehad,de zon miste we en er stond een harde wind.Ze voorstelde met windstoten van 130km per uur, nou dat hebben we niet meegemaakt maar wel behoorlijke windstoten.Gisteren waren we onderweg naar Orakei Korako toen we echt zoveel regen en wind hadden,maar toch maar verder gingen ernaar toe.Daar nog een tijdje gewacht en toen werd de regen minder en zijn we naar de geiysers geweest.Door de geiysers zijn er zoveel mooie kleuren ontstaan het was imposant om te zien,echt de moeite waard.

1. Jan en Astrid:
    28 november 2016
    Jammer dat het weer wat tegen zat, maar toch hebben jullie veel gezien zoals ik lees.
    We blijven het volgen.
  2. Cunera Greveling:
    30 november 2016
    we genieten toch zo van jullie verslagen. Zo beleven we het een beetje mee.
    Graag willen we ook foto's met mensen er op.