FranzJozef

13 november 2016

Hoi allemaal, we zijn hier de laatste dag in dit stadje of dorp met 400 inwoners,heel veel motels,hostels en souvenirswinkeltjes.En dit is de plek waar Marian enWim de gletsjer op zoeken gaan.Maar nee,het regende en we zijn erachter dat het hier van de 7 weken er 5 regend.5100mm water valt er par jaar.Dus onze conclusie is dat je geluk hebt met droog weer.En we zijn bewoners van Leusden tegen gekomen,we waren in een Wild life centre over de gletsjers en kiwi vogel.Daar waren Arie Zwart met Jeannette,ook aan het reizen en bij een dochter geweest die een aantal jaren hier verblijft.We hebben verder niet zoveel beleeft vandaag,behalve bij het ontbijt daar genieten we van al de backpackers.we vinden het super gezellig bij de hostels en zijn blij dat we met een auto zijn ipv een camper,nu beleven we meer van al de mensen die ook onderweg zijn.Tot de volgende keer.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cunera Greveling:
    13 november 2016
    Ik hoop maar dat jullie geen schade hebben van de aardbeving en de tsunami.....We hoorden zojuist het verschrikkelijke nieuws hierover... laat maar gauw weer wat van jullie horen
  2. Sisca de Vlugt:
    15 november 2016
    Wat een schitterende reis zeg!!
    Genieten maar,

x sisca
  3. Jos en Coby:
    15 november 2016
    Oh dit klinkt wel allemaal heel erg mooi zeg.
    Genieten jullie nog maar lekker verder.
    En wat de financiën betreft in Nieuw Zeeland kun je vast ook wel houthakken en dan vervolgens verkopen. Groetjes Jos en Coby.
  4. Tineke Varkevisser:
    Hoi Ans en Henk en Wim en Marian
    Ook even weg geweest ( Engeland) en nu pas de verslagen kunnen lezen, het ziet er allemaal heel mooi uit en klinkt heel gezellig. Heb gelukkig van Ramon gehoord dat jullie niet in het "beving" gebied zaten. Nog een heel fijne voorzetting van de reis en ik kijk uit naar het volgende verslag en foto's. Groetjes van ons beide, X Tineke